loading...
میهن مجله|مطالب سرگرمی و فان و..
MostaFa بازدید : 2 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

Pandora

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا بازی گرافیکی The Chronicles of Pandora را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این بازی با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی ارائه شده که مطمئنا پس از اجرا مجذوب آن خواهید شد . در دنیای عظیم پاندوراها به کاوش پرداخته و تمامی دشمنان خود را از بین ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود محیط های سه بعدی ، گیم پلی جذاب و پویا و گرافیک بسیار عالی آن اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

ارائه با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

وجود محیط های زیبای سه بعدی

کاوش در دنیای پاندوروها

MostaFa بازدید : 2 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

Platforms Unlimited v1.0

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Platforms Unlimited  شما بایستی تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و هسته اصلی را از بین ببرید . صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را لمس نموده و مراقب باشید که به خانه های مربعی شکل برخورد نکنید . در طول مراحل سکه های متعددی را برای خود جمع آوری نموده و مراحل را به اتمام برسانید . توجه داشته باشید که این بازی ذهن شما را به چالش می کشاند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود قدرت های یو پی اس و وجود دستاوردهای مختلف اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اشتراک گذاری نمرات در تویتر

رفع برخی اشکالات جزئی بازی

بهبود عملکرد بازی

MostaFa بازدید : 3 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

rig-racin

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی RIG RACIN شما وظیفه هدایت یک کامیون را بر عهده دارید . بهترین و زیباترین کامیون را انتخاب کرده و در سپس ماموریت ها را آغاز کنید . از کوه ها ، ناهمواری ها ، بزرگراه های کویری و روستاها عبور نموده و جاده ها را آسفالت کنید ! از موانع عبور نموده و به یک راننده حرفه ای تبدیل شوید . توجه داشته باشید که  در هر مرحله امتیازات متعددی به شما داده خواهد شد . و در نهایت لازم به ذکر است که با جمع آوری سکه ها قادر به ارتقا کامیون خود خواهید بود .

ویژگی های اصلی:

تبدیل شدن به یک راننده حرفه ای

رانندگی در جاده و بزرگراه ها

عبور از موانع های موجود

گرافیک بسیار خوب بازی

قابلیت ارتقا کامیون ها

MostaFa بازدید : 1 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

solar

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

سال ۲۱۴۰ فرا رسیده و تنها منبع انرژی کهکشان مورد حمله مهاجمان قرار گرفته است . ماهوراه های دفاعی برای نابودی مهاجمان در سراسر کهکشان راه اندازی شده اند . تمامی این ها در بازی Solar Swarm  وجود دارند . خوریشد در حال انقراض بوده و تنها کسی که می تواند آن را نجات بدهد شما هستید . از طیف گسترده ای از سلاح های قدرتمند و مواد منفجره جهت از بین بردن دشمنان استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

سفارشی سازی سلاح ها

نابودی دشمنان و مهاجمان

وجود سلاح های قدرتمند

MostaFa بازدید : 2 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

Crystall-Story-II

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

داستان بازی Crystal Story II به این صورت است که یک اژدهای جوان قصد دارد با جادوگران مبارزه کرده و نیروی شر و بدی را برای همیشه از بین ببرد . متحدان خود را در این سفر پیدا نموده و سپس به دنبال جادوگران بروید . جهان را از سیاهی و خفقان نجات داده و در نهایت آرامش را جایگزین آن کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها و زره ها اشاره داشت . ماموریت های خود را به اتمام رسانده و نیروی بدی را از بین ببرید .

ویژگی های اصلی:

قابلیت ارتقا اسلحه ها و زره ها

سفارشی سازی اسلحه ها

نابودی نیروی جادوگران

گرافیک بسیار خوب

MostaFa بازدید : 1 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

BrcikShooter

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر از ذهن قوی ای برخوردار هستید بدون شک بازی Brickshooter Egypt می تواند بهتری انتخاب برای شما باشد . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و پازل های مربوط به اهرام با شکوه مصر را حل نمایید . این بازی شامل ۷۰ مرحله اعتیاد آور و شگفت انگیز بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . با حل پازل های موجود ، اهرام باشکوه مصر را بازسازی نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده جذاب و هیجانی می باشند .

MostaFa بازدید : 1 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (1)

MouthOff

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

MouthOff اپلیکیشن بسیار جالبی است که بی شک خواهد توانست بساط شادی شما را برایتان فراهم آورد . تنها کافی است تلفن اندرویدی خود را در مقابل دهان خود قرار داده و سپس صحبت کنید و یا با صدای بلند فریاد بزنید ! هدف در این اپ تکان دادن دهان های موجود با صدای خودتان است و هر چه این صدا بیشتر باشد ، دهان ها نیز بیشر باز خواهند شد ! بیش از ۴۶ نوع دهان در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید . اگر به دنبال یک سرگرمی هستید و یا می خواهید دیگران را بخندانید بدون شک این بازی می تواند بهترین انتخاب باشد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 544